העד טען: "אני מאוים"; הפרקליטות ביקשה להכריז "עד עוין"

    אליהו גרין 3 Comment on העד טען: "אני מאוים"; הפרקליטות ביקשה להכריז "עד עוין"

    שוב דרמה במשפט נתניהו: הפרקליטות ביקשה להכריז על עד תביעה נוסף, דוד שרן כעד עוין, אך הבקשה נדחתה ע"י בית המשפט. שרן העיד: "אני מרגיש מאוים ע"י הפרקליטות. מתעללים בי"

    דוד שרן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעם השלישית: התביעה במשפט נתניהו ביקשה לחקור את עד התביעה דוד שרן, לשעבר ראש לשכת נתניהו, בחקירה נגדית כעד עוין, לאחר שתקף את הפרקליטות בפתח עדותו וטען כי הוא מרגיש מאוים על ידם.

    שרן ציין כי אף שהוא עד תביעה במשפט, חשוב לו לומר שהוא תחת איום בגלל ההליך שמתנהל נגדו בתיק הצוללות. לדבריו אותה יחידה בפרקליטות "מתעללת בו" במשך חמש שנים וחצי.

    "גם כשנתתי עדות פתוחה התעללו בי", אמר שרן וסיפר כי בריענון העד שנערך לו בשבוע שעבר הוא פגש במקרה את התובע במשפט הצוללות. נציגי הפרקליטות העירו כי התובע עובד באותו הבניין. עוד סיפר שרן כי עיתונאים הטרידו אותו ו"עיתונאית אחת התחילה לחקור אותו".

    "אני מחוסר עבודה בגלל החקירות והכתבות שהיו בנושא שלי; התחילו לאיים עלי אם אתה רוצה לראות את אשתך לפני הכניסה לבית המשפט – תשכח מזה. איימו לקחת לי את הילדים לרווחה. אני מרגיש מאוים שהתליין עומד מולי", אמר העד.

    לדבריו, אף שהוא רק עד במשפט ולא נאשם: "לא היה חוקר אחד שהסתכל עלי כאדם נקי. אמרו לי לא להגיד לאף אחד שהגעתי כדי לשמור על זה בשתיקה אבל כשהגעתי אמרו לי להמתין בחוץ כמה דקות שם חיכתה לי התקשורת כדי שכל עם ישראל ידע שאני נחקר".

    "ביום שישי הזמינו אותי לחקירה ואמרו שזה יהיה מספר שעות מועט. בסוף שחררו אותי חצי שעה לפני שבת ואמרו לי תגיד תודה שלא נשארת לשבת".

    בשלב מסוים ביקש התובע עו"ד אמיר טבנקין להכריז על שרן כעד עוין, אך השופטת פרידמן פלדמן דחתה את הבקשה והורתה לו לחקור אותו בחקירה ראשית ו"בהמשך נראה".

    כזכור, גם את העדה הקודמת, יפעת בן חי שגב ששימשה כיו"ר מועצת הכבלים והלווין, ביקשה הפרקליטות לחקור בחקירה נגדית כעדה עוינת, בקשה לה נענה בית המשפט, אך היא לא הוכרזה כעדה עוינת שהמשמעות היא העדפת גרסתה בחקירה על פני הגרסה בבית המשפט. מספר חודשים קודם לכן, בעדותו של עד המדינה שלמה פילבר, ביקשה הפרקליטות גם אז להכריז עליו כעד עוין, אך במקום זאת אפשר בית המשפט לתביעה לחקור אותו בחקירה נגדית.

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מתי יתחילו לחקור את הנאשמים האמיתיים הבעייה שאין מי שיחקור אותם היות שהם התליינים בעצמם

    2. 2

      גם בלי להבין דבר או חצי דבר במערכת המשפט הקלוקלת הזאת מבינים שמשהו פה מסריח אבל מסריח מאוד!!!!!

    3. 1

      תיק ד' אלפים קורס.